nuffnang

Tuesday, September 25, 2012

air mata seorang lelaki

Salam alaik..
title di ats brbunyi 'air mata seorang lelaki'...agak poyo gak kn,,hehe
actually, title tu berkaitan dgn diri seorang laki...or lebih tepat lagi..diri aku..huhu..
sebenarnya bkn senang seorang laki tuk mngalirkan air mata dia...kecuali sebab2 tertentu..
Contoh? mybe sebab percintaan, ksih syg dlm fmily, air mata melihat kekuasaan-Nya.mcm2 kn..
bagi aku..aku mgalirkan air mata bila terkenang dosa2 aku..sblm tido.msti ingt blk kisah silam aku,,sgt mgecewakan,,syangnya masa xbole berputar kembali...nothing i can do, juz repent to Allah s.w.t...hope i will get Allah forgiveness,,amin...

Tapi..air mata juga mgalir bila tgk wjah ibu bapa aku,,
i really love them a lot...aku bkn ank yg baik..tp aku cuba tuk jd yg trbaik, tuk jaga diowg, bg kesenangan pd diowg,,,i hope i can do it..ayh aku mak aku bnyk kot pengorbanan diowg..aku kan ank bongsu so aku selalu melawak dgn parent aku,,huhu,,,so terasa gak,,bila brjauhan dgn diowang...kadang2 bila member2 dpt blk umh..aku lak jauh nk blk,,rasa sedih sgt,bkn sbb aku pentingkn diri aku or homesick,,tp sebab aku nk teman parent aku...aku xnk diowg rsa sunyi,,yela kt umh aku juz tggal abg aku sulung..tp dia jrang da kt umh..sush laa..ermm..i juz pray that they will always be in a gud health,,insyaAllah,,,

the last tears i make is because HER,,who? someone i love..aku ni, wlupn kdang2 kapel jap2 je, tp aku syg sgt kt ex aku,,xkisah la wlupn mcm2 diowg kata kt aku lpas pisah,,or diowg tggalkan aku tuk brsama owg len..aku xprnh rasa nk mrh diowg,,mybe aku mrh gak 1-2ari,,tp pastu aku xleh mrh dh,,sbb? yela,,,kita xkn boleh benci & mrh owg yg kita syg kn,,,betul2 sedih bila pkir psl kapel nih,,,kadang2 bole mgalir air mata kot,,member aku kt uitm ni prnh ckp kt aku,,,'dia sowg ja gurl yg prnah wt aku mgalir ayaq mata'...time tu gf dia kapel blk dgn bdk johor,,gf dia dak johor & mmber aku owg kedah..bila member aku luahkan ayt tu, aku terpikir, kadang2 gurl xnah pikir perasaan lelaki...diowg juz pkir lelaki ni selalu wt mslh, tidak amik berat or whatever laa...tp seriously, hati laki ni bila dh syg, dia akn ttap syg,,aku jnis kalo kapel dgn sowg, aku akn fokus pd dia sowg saja,,

lelaki yg tough x macho kalo nangis? hahaa,,,xtw laa..peduli apa macho or x..it show that men also have the thing that so called 'feeling'...ex aku yg pling latest ni yg wt aku mgalir air mata,,wlupn kapel 1bln lebih ja,,haha,,sebab aku rasa dia yg terakhir utk aku,,dia wt aku rasa bhgia smenjak aku knai dia..& then i lost her 3day before raya,,,that was my sadness Hari raya for me..
aku prnh laku kesilapan dlm hdup aku, bgitu juga si dia..so slpas dia jujur and terus terang dgn aku, aku hrp kitorg bole kekal hbgan ini & perbaiki diri masing2..sbb aku dh xnak sesiapa sentuh dia lagi sbb aku nk jdkan dia isteri aku,,tp malangnya,,ia x kekal...i dont know where is the mistake,,i recently made her mad at me..but i dont expect she will leave me that soon,,mybe what i hve said to her before be a reality,,aku prnh ckp kt dia yg aku xlayak jd bf dia, & dia bole dpt someone yg better dr aku, yg berharta, baik,ada pras rupa..mybe dia dh jmpa that person..alhamdulillah,,i feel happy for her, eventhough my heart is broken inside,,mlm raya,,aku mgalir air mata sowg2,,dlm bilik bila dia text ckp dia dh berubah hati,,secara tiba2,,mlm sblm tu aku bli bju kapel tuk hdiahkn kt dia lpas abis cuti sem..tp...its useless,,fuhhh,,why the water is come out from my eyes again,,damn it,,
ya Allah aku syg dia sgt,,,jaga lah dia di dunia dan akhirat,,jagalah ibu bapa ku juga ya Allah..jauhi kami drpd sebarang bencana..there is nothing i can do than to pray to you Ya Allah...

No comments: