nuffnang

Wednesday, July 29, 2009

What a Frenz Mean to You?


Sometimes we always heard some1 sys that 'find a frienz who can always be with us when we happy or unhappy' rite? now i believe that word..on 28/7/09 i truly had that experienced. What u will feel when ur closely frenz just forget about u? xlarat larh tlis dlm english..ckp dlm melayu la plak..nie nak abaq mai..(loghat utara trus).hoho..aku da kwn sowg nie..dlu kmi mmg rpat lar gak..dya ptg2 lpak umh aku, mlm lak aku lpak umh dya..(aku nk gtw awl2, aku bkn gay naa)..dya pon bdk klas aku..dlu aku nk UNIKL or KPTM bljaq tpi dya xbg sbb dya xdak kwn kt skul aku skunx (form6 smkts).xpa la aku pon disebbkn ckgu2 pon xbg p bljq tmpt len soh msuk form6 so aku truskan la form6..aku pon sma la kwn aku nie..skunx ada la smpai sbulan lbih la kmi dk form6.bla lma2 dh dk citu msti akn dpt kwn bwu gak kn..dya pon skunx dh rapat dgn mmber2 len..aku xkisah la psl 2, cuma mslhnya dya trus lupa aku..hoho..aku dh besa dh kna mcm 2..slalu sgt..dlu pon prnh jd bnda sma..mula2 aku btl2 rpat dgn kwn nie, pas2 aku knal kn la dya kt kwn2 aku yg len..makin lma dya knal kwn aku 2 dya pon lupakn aku..dlu dk ajk aku ja kuar, pas2 dk ajk kwn aku yg 1 lagi slalu plak..mybe aku nie mmg xperfect sgt that why this always happen 2 me rite..bla ku pkirkan blk, kwn2 yg xbrapa rpat lbih bek dr kwn yg rpat dgn aku..sbb kwn aku yg len yg kwn besa2 ok jew..xda mslh smua diowg kwn..anyway,wlupon aku cdih..hnya ALLAH s.w.t yg tw btapa pedih hati bla pkirkan kwn2..nsib la aku da kwn yg len..IZATY (SM SYED HASSAN'S STUDENT, now in uitm klang) u r my bez frenz 4eva..thanx 4 her advise..aku dh ok ckit skunx..now i want to move on my life like usuall, wlupon xceria mcm dlu..gmbr ats 2 ialah gmbr knagan klas aku form5 dlu

4 comments:

NURSHAZA AINI said...

salam.. oit...,
i know.. sabar je k..??
buat masa skrang tumpu kan pada apa yang paling penting..
DAKU ada gak asa cm tu... DAKU pun asa macam mana sakit'a bila di sisihkan... x kisah la kawan ka apa ka...
Sakit o.. bila kita asa sunyi... x de teman... bukan x der.. ader2 ader tapi x sepenuh nya dia boley bersama kita...
Agak'a erti persahabatan bagi dia lebih penting dari DAKu.. dari segala2 nya..
hm... sabar k..??
bulan mulia ni.. banyak kan ibadat.. mintak kat DIA..
mudah2 han di beri petunjuk...
Ada kala'a Tuhan nak 'uji' kita...
di mana tahap kesabaran kita...
di mana keyakinan kita pada NYA...
di mana pergi nya iman kita...
dah la...
yang dah lepas biar kan...
masalah akan sentiasa mendatangi kita...
anggap la ia satu ujian...

K?? rafiq yang DAKU kenal Happy2 orang'a...
so..?? happy la k??
banyak lagi kawan kat kelas tu...
k la... x nak jd ustazah lama2 kat sini..
DAKU mintak diri dulu..
SALAM (n__n)

zulfadhli said...

bnyak kwan ko >>> huhuhu

aiShah said...

oit,aku xknal gn ag pon..
tpi,ag pyer story ni,,agk mnrik.
so,aku jebakkn diri dlm blog ag kjap...[hehe]
ag ptot bersyukur, mybe ALLAH nk tunjuk kt ag,, prgy dia yg sbnaq. huhu..
e2 la ..kwan.
OR dia nk crik something new kot?
ag jgn pkir negatif sgt..

AHMAD R@FIQ said...

huhu..tq guys..especially shaza n aishah..
mybe kot..aku dh ok dh dgn spa2 pn dgn kwn aku..
lega ckit,,huhu